– Ką reiškia SEO?
– Tai tinklapių optimizavimas!

Tokį atsakymą dažniausiai galima rasti daugelyje svetainių ir forumų. Tolesnis paslaptingojo žodelio SEO aiškinimas dažniausiai būna toks pat „suprantamas“. Pasistengsiu paaiškinti taip, kad šio termino reikšmė taptų aiški visiems.

Tinklapio optimizavimas paieškos sistemoms (SEO, Search Engine Optimization, СЕО ir pan.) – tai darbai, kurie padeda pakelti svetainės reitingus paieškos sistemose pagal konkrečias vartotojų užklausas. Statistika rodo, kad dažniausiai į puslapį patenkama per paieškos sistemas. Tai visiems suprantama. Įsivaizduokite, kad jums reikia kažkokios informacijos, kur jūs jos ieškosite? Žinoma GOOGLE‘e! Jums išmes nuorodą į naudingą straipsnį delfi.lt.

SEO paslaugos

Svetainių optimizavimas – SEO paslaugos

Siekiant pakelti svetainės reitingą paieškos sistemoje, atliekami svetainės optimizavimo darbai. Siūlome Jums vidinius ir išorinius svetainės optimizavimo paslaugas.

Vidiniai svetainės optimizavimo darbai

Kadangi paieškos sistemos pagal užklausas rastas nuorodas pateikia surūšiuotas pagal svarbą (užklausos ir rasto rezultato atitikimo laipsnis, kaip dažnai ir kokia forma užklausas puslapiuose pateikia vartotojas), raktiniai žodžiai mūsų puslapyje turi tiesioginę įtaką pozicijos paieškai. Optimizatoriai redaguoja svetainės turinį, papildydami jį raktiniais žodžiais, HTML kodais (taip pat ir dirbant su teksto išskyrimo „tegais“) ir apskritai svetainės struktūros detalėmis (pavadinimai, nuorodos ir kita), „kešuoja“ puslapius (mažina serverio apkrovą).

Google AdWord reklamos kūrimas ir administravimas

Išoriniai optimizavimo darbai – tai svetainės reklama kituose puslapiuose.

Tai daroma skirtingais būdais. Kalbant tiesiai šviesiai, galima paprasčiausiai nusipirkti vietą kai kuriose svetainėse ir paleisti jose reklamą (ADWORDS).

Kam reikalingas SEO?

Internete vyrauja skirtingas požiūris į SEO ir SEO-tvarkytojus: vieni šią veiklą pateisina, o kiti – ne. Viena vertus, optimizavimas padeda ir vartotojui, ir svetainės savininkui. Sakykim, aš ieškau parduotuvės, prekiaujančios mažų dydžių sidabriniais žiedais. Paieškos sistemoje verčiu puslapį po puslapio, galiausiai, peržiūrėjęs 19 puslapių, netenku kantrybės: neradęs, ko ieškojau, uždarau paiešką. Ir kaip tyčia, dominanti mane nuoroda buvo 20-ajame paieškos puslapyje – iki jo aš nepriėjau. Išvada: aš likau be sidabrinio žiedo, o parduotuvė nesulaukė pirkėjo. Kam tai naudinga? Ar taip būtų atsitikę, jei svetainė būtų optimizuota ir pristatoma pirmame paieškos puslapyje?

Tačiau yra ne tik „žmonėms“ skirtos svetainės – yra tik paieškos kūrėjams skirtos svetainės, visiškai nenaudingos vartotojui. Tokį puslapį sukurti paprasčiau, sukūrus jį galima užsidirbti, todėl tokių puslapių labai daug, jie trukdo ieškoti informacijos ir nereikalingi niekam, išskyrus jų kūrėjus, kuriems šie puslapiai atneša pelną.

Pagal statistinius duomenis, paieškos sistemos yra pagrindinės tikslinės auditorijos tiekėjos į interneto tinklapį. Tam, kad padaryti šią auditoriją plačią – reikalingas sumanus svetainės optimizavimas paieškos sistemoms.

Kokybiškas paieškos optimizavimas padarys Jūsų tinklapį efektyviu ir pelningu.
Taip pat mūsų specialistai pasiruošę įvykdyti visus darbus kuriant ir skirstant kontekstinę bei medijinę reklamas, kurios leis pritraukti papildomus lankytojus į Jūsų tinklapį. Paieškų rezultatų pozicijų užtvirtinimui bei pagerinimui rekomenduojame Jums pasinaudoti mūsų paslauga “Tinklapių populiarinimas”.