Internetinė parduotuvė – tai ne paprasta svetainė. Ji kuriama ir veikia pagal savo specifinius kriterijus, kurie žymiai skiriasi nuo tradicinių.
UAB „STUDIJA RESTART“ profesionaliai kuria įvairaus sudėtingumo internetines parduotuves. Projektą įvykdysime nuo pradžios iki pabaigos, sukursime užbaigtą parduotuvę, galėsiančią įvykdyti šimtus užsakymų per dieną ir atlikti pagrindinę savo funkciją – aktyvią prekybą.
Viena iš prioritetinių mūsų komandos veiklos krypčių – internetinių parduotuvių kūrimas. Ją mes pasirinkome neatsitiktinai. Situacija mažmeninės prekybos rinkoje sparčiai kinta ir ne už kalnų ta akimirka, kai beveik kiekvieną prekę bus galima įsigyti tinkle, neišeinant iš namų. Poreikis kurti ir tobulinti internetines parduotuves nuolat auga.
Kodėl naudinga steigti internetinę parduotuvę?
Parduotuvė internete – tai galimybė išeiti į visiškai naują rinką. Ji suteikia žymiai daugiau galimybių, nei įprasta parduotuvė konkrečioje patalpoje. Internetinė parduotuvė – tai ne dar vienas pardavimų taškas. Dažnai tai pati efektyviausia bendravimo su klientais priemonė. Jei turite unikalią prekę arba esate pasirengę pateikti naudingą pasiūlymą, tuomet internetinė parduotuvė suteiks jums galimybę informuoti apie šias galimybes visus tuo besidominčius.
Elektroninių parduotuvių pavyzdžiai
Steigiant internetinę parduotuvę reikėtų nepamiršti keleto aspektų:
Internetinė parduotuvė pasižymi keletu bruožų, būdingų tik prekybai tinkle:
- parduotuvė gali prisitaikyti prie kiekvieno konkretaus vartotojo, palaipsniui pažinti jo poreikius ir siūlyti tik jam įdomius prekių variantus;
- internetinė parduotuvė suteikia vartotojams galimybę aktyviai bendrauti: pradedant nuomonių apie prekę apsikeitimu bei jų vertinimu ir baigiant išplėtotų komentarų, patarimų bei apžvalgų siuntimu;
- internetinė parduotuvė suteikia galimybę automatiškai informuoti klientus apie akcijas, išpardavimus ir kitus įvykius;
- automatizuoti procesai internetinėje parduotuvėje leidžia pildyti tik tuos dokumentus, kurie būtini atskaitomybei pateikti.
Internetinė parduotuvė suteikia galimybę automatiškai priminti vartotojui apie gautas jį dominančias prekes, suteikti nuolaidą atlikus nustatytus veiksmus, priminti apie individualias nuolaidas prieš šventes, pasveikinti su gimtadieniu ir pan.