Siekiant užtikrinti auditorijos dėmesį ir sukelti emocijas, reklamų kūrėjai naudoja tris pagrindinius komponentus: žodis, garsas, muzika. Iš išraiškingas žodžių derinys, ryškus metaforos su garso efektais, įdomus muzikinis fonas priverčia vartotojų vaizduotę, sukelia norimus vaizdus, ir todėl dažnai pagerina reklamos efektyvumą. Reklamos POST-produkcija reikalauja profesinių įgūdžių ir didelės patirtės, didelės balsų bazės ir garso efektų, profesionalios įrangos.

Audio klipas kūrimas susideda iš kelių etapų:

Foninė muziką. Butent ji perteikia reklamos emocinį krūvį, sukuria dinamiką, pažadina pojūčius. Dažnai įgarsintą tekstą uždeda ant specialiai sukurtos ar perdarytos populiarios muzikos. Ir jau iš pirmųjų natų toks garso „logotipas“ suteikia galimybę atpažinti produktą.

Spec. efektų galimybės neribotos, tai labai gerai demonstruoja reklamos įgarsinimas: net ir be video medžiagos galima mintyse „pamatyti“ jūrą, triukšminga minia, atvažiuojanti automobilį… Tokius garsus nereikia aiškinti klausytojams, jie yra lengvai atpažįstami, pritraukiantis dėmesį ir papildo tekstą.

Užkadrinis balsas. Diktoriai, aktoriai įkūnija vaizdo klipo tekstinę dalį. Jų tikslas – pritraukti dėmesį, sužadinti susidomėjimą, sukelti norą pasinaudoti reklaminių pasiūlymų. Nuo to, kas ir kaip įgarsino klipą priklauso kaip taikliai klipas pataikys į tikslinę auditoriją.